Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Bez auto krāsošanas un restaurācijas piedāvājam arī dažādus citus pakapojumus. Šeit iespējams apskaīt to cenas un darba piemērus! Sazinies ar mums kontaktu sadaļā, vai zvanot, lai pieteiktos kādam no pakalpojumiem.

Ritošās daļas remonta norise

Visbiežākās problēmas ar ritošo daļu var novērot bremžu sistēmā, savirzē, stūres mehānismā.

Kā jebkura auto remonta procesa sākumā ir jāveic diagnostika, lai precīzi saprastu, kura detaļa ir nolietojusies vai bojāta. Nereti, protams, izjūtot konkrētus traucējumus auto vadīšanā var secināt uzreiz, kas tieši ir par problēmu, bet ne vienmēr.

Automašīnas ritošās daļas galvenais uzdevums ir samazināt triecienus braucot pa nelīdzenu ceļa virsmu, kā arī nodrošināt drošu un ērtu pārvietošanos, tāpēc ritošā daļa regulāri tiek pakļauta paaugstinātai slodzei un to būtu nepieciešams pārbaudīt vismaz reizi pusgadā.

Automašīnas ritošās daļas atbilstību drošai autobraukšanai un reglamentē Ministru kabineta noteikumu Nr. 466 pielikums „Būtiskās prasības transportlīdzekļu tehniskajam stāvoklim un aprīkojumam un šo prasību novērtēšana

Seko līdzi auto stāvoklim

Ja braucot ar savu automašīnu jūtat, ka stūre lāga vairs neklausa, veic brīvkustības, velk pa labi vai kreisi, iespējams, ka ir bojāta stūrēšanas iekārta vai automašīnas ritošās daļas detaļas.

Ja ritošā daļa saņēmusi spēcīgu triecienu (satiksmes negadījums, iebraukšana bedrē, sadursme ar šķērsli), lielākajā riska grupā ir gultņi, piedziņas vārpstas, šarnīri.

Ja braucot dzirdat asus trokšņus, jūtat netipisku vibrāciju, iespējams, ka atskrūvējusies vai nolūzusi kāda no ritošo daļu stiprinošajām skrūvēm vai arī progresējusi iepriekš radusies plaisa.